BIOMED: Adherido al Sistema Nacional de Microscopía

El Instituto BIOMED se encuentra integrando el Sistema Nacional de Microscopía (Centro nro. 34) perteneciente al MINCyT con dos equipos en funcionamiento:

1. Microscopio de superresolución (Nanoscopio) - Construcción propia
2. Microscopio Óptico - Confocal - Zeiss - LSM 510

Para la utilización del servicio deberá dirigirse al Sistema de Gestión de Turnos en la siguiente página:

Podrá ingresar, previamente generándose un usuario y contraseña.

MDS-PAS Developing World Education Program: Clinical Research in Movement Disorders Workshop

Scientific research is essential for medical practice. This “hands-on” workshop will allow students to exercise in the design and analysis of clinical research studies. The course will include plenary lectures and practical cases to be solved in groups. Students will have the opportunity to practice discussing and designing clinical research studies as well as analyzing real-world datasets and discussing their results.

Sobre el Instituto

Seguinos en